Gratis fragt over 599 DKK
30 dages returret

Handelsbetingelser

 

Priser
Alle de oplyste priser er inklusiv dansk moms (25%). 

Fragt
Danmark:
Levering sker med Post Nord. 
Foregår via Post Nord og sendes uden omdeling - betales af os ved køb over DKK 599,-. Er købet under DKK 599,- betales fragt af dig. Lagervarer sendes inden 4 hverdage, efter at bestillingen er modtaget. Andre varer sendes indenfor en uge. Er varen forsinket vil du få besked via e-mail eller telefon.

EU:
Levering sker med Post Danmark. Aftaleindgåelse foretages på dansk.
Du betaler selv fragten. Lagervarer sendes inden 4 hverdage, efter at bestillingen er modtaget. Andre varer sendes indenfor en uge. Er varen forsinket vil du få besked via e-mail eller telefon.

Andre lande: 
Venligst kontakt os på mail@brodersens.dk

Betaling
Du kan betale med følgende kort: Dankort & eDankort, Visa/Dankort, MasterCard, Maestro, Visa Electron, Mobilepay, JCB og UnionPay. Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

Betaling via PayPal er ligeledes mulig. Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.  

 

Rabatkoder kan ikke kombineres og gælder kun for ikke allerede nedsatte varer.
 
Du vil også modtage en faktura på mail, samt en printet vedlagt dine varer. Fakturaen gælder som din kvittering og garantibevis.
 
Fortrydelsesret  
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fortrydelse af en del af købet 
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne eller andre serviceomkostninger retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Returnering 
Efter at have modtaget varerne, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade eller pakken forsvinder under transporten. 

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, dog ikke transport – og serviceudgifter senest 14 dage  fra den dag, hvor vi har modtaget dine returvarer. 
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen. 

Varen sendes til:
Inspiri & Brodersens ApS
Nygade 9-11
6950 Ringkøbing
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Udover selve varen, som skal være forsvarligt pakket, vil det være en fordel for ekspeditionen, såfremt du vedlægger en kopi af fakturaen.

Udelukkende for Smykker og Ure: Vi indgår i bytteservice samarbejdet over hele Danmark hvilket betyder at du kan bytte din vare i over 300 butikker landet over.

 
Reklamationsret 
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. 
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Kontakt kan ske enten via telefon 9732 0224 eller mail: mail@brodersens.dk

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Ved indsendelse af produkter, hvor angivne fejl og mangler ikke kan dækkes af en reklamation, vil vi opkræve et gebyr på 200 DKK inkl. moms. Derudover vil du blive opkrævet fragtomkostningerne.

Varen sendes til: 
Inspiri & Brodersens ApS
Nygade 9-11
6950 Ringkøbing
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Persondatapolitik  
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Inspiri & Brodersens ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: mail@brodersens.dk.  
Klageadgang 
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb af en vare eller en tjenesteydelse, skal du kontakte os på mail@brodersens.dk.  Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

Nævnenes Hus
Mæglingsteamet for Forbrugerklager
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk 
 

Det er ligeledes muligt at indgive din klage til Konkurrence- og forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

 

 

Tilmeld nyhedsbrev